wtorek, 4 lutego 2014

Rozdział XV

Błąd, który może kosztować wszystko

-Bo jestem idiotą-mruknął L odpowiadając na pytanie dziewczyny-idiotą myślącym, że przechytrzy Kirę-powiedział.
Dziewczyna opuściła wzrok.
-A teraz pytanie za pytanie-powiedział Lawliet. Taso natychmiast się ożywiła i spojrzała na mężczyznę.-Dlaczego zmieniłaś wygląd?-szepnął Lawliet jakby nie chcąc by ona to usłyszała.
-Jeśli notatnik ulega przemianie jego prawowity właściciel również-odparła-nie martw się. Jestem jednym z nielicznych, zmiennokształtnych Shinigami. Mogę przybrać poprzednią postać.-odparła
-Nie ma takiej potrzeby-powiedział Lawliet uśmiechając się.-Taka też mi się podobasz-po tych słowach się zarumienił. Taso odwzajemniła uśmiech jednak po chwili posmutniała.
-Chciałeś zniszczyć notatnik. Mogłeś zniszczyć cały plan mojego władcy. Nie radziłabym ci tego robić...nigdy nie miałeś z nim do czynienia...ucierpimy na tym oboje..-wyszeptała przerażona. Obawiała się spotkania z najokrutniejszym Shinigami w całym wszechświecie. Nigdy nie przepadała za służbą pod jego rozkazami, jednak nie chciała się sprzeciwiać w obawie przed śmiercią.
-Odpowiedz mi w takim razie na jeszcze jedno pytanie-mruknął L przykładając kciuk do górnej wargi-dlaczego to co napisałem w notatniku zostało skreślone przez mojego starego znajomego?-mruknął mężczyzna zdając sobie sprawę z tego, że dziewczyna może nie chcieć odpowiedzieć na to pytanie.
-Ponieważ to on jest głównym doradcą naszego króla-odparła ku zdziwieniu L.-już dawno powinieneś się domyślić, że Raito jeszcze nie pozwoli ci zaznać spokoju.-powiedziała-a już na pewno nie teraz...

9 komentarzy:

  1. Dziś trafiłam na tego bloga , twoje opowiadanie jest niezwykle interesujące . Raito doradcą króla Shinigami ?! . Bardzo się cieszę , że L w końcu ukazuje jakieś emocje . Czekam z niecierpliwością na następny rozdział.Życzę weny
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie będę spmować obiecuje . Chciałam się jeszcze spytać czy mogę liczyć na retrospekcje z " młodości " L ?.

      Usuń
    2. Oh jak niezmiernie mi miło, że ktoś czyta dziwne twory mojej wyobraźni ^^ Odpowiadając na pytanie: Owszem ;) Muszę tylko wymyślić ciekawy moment, w którym owe retrospekcje mogłyby się ukazać ;)

      Usuń
    3. Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam. Moja droga dziwne było by gdyby nikt tego nie czytał. Od dawna poszukiwałam bloga tego typu.O "Death Note" powstają niestety same opowiadania yaoi ; / , a ja fanką yaoi nie jestem . Jestem Ci niezmiernie wdzięczna, naprawdę żałuje, że nie znalazłam twojego opowiadania wcześniej. Twoja pomysłowość powala mnie na kolana, wymyśliłaś niezwykle ciekawą i oryginalną fabułę. Najbardziej podoba mi się pomysł z zmiennokształtnym shinigami.Podsumowując jesteś geniuszem i będę reklamować twoją twórczość, bo zasługujesz na rzesze czytających :D .Wiedz , że masz we mnie oddanego czytelnika . Pozdrawiam

      Usuń
    4. Oh dziękuję :3 Nigdy nie słyszałam tak miłych słów na mój temat :) Dziękuję \(^^D)/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wybacz. Ostatnimi czasy mam sporo na głowie ale obiecuję, że w najbliższych dniach powinny się pojawić przynajmniej dwa :D

      Usuń
    2. Rozumiem nie będę wnikać . Czekam jak Ryuuk na jabłka na następny rozdział :)

      Usuń
  3. Tak czytam i czytam i naczytać się nie mogę :) Jeżeli masz możliwość to wracaj tutaj...proszę?

    OdpowiedzUsuń